Wednesday, February 16, 2011

Creative at Work!


Fotoğraflardan anlayacağınız gibi bu günlerde çok yoğunum:) Bu sabah baya ders çalışınca öğleden sonra bayadır yapmayı planladığım işe koyuldum.

İlk olarak Miroşuma uyguladı bu fikri. O da parçalanan ve dağılan farını düzenledi ve hatta yeni renkler ortaya çıkardı. Benim de allığımın parçaları küçüldükçe dağılmaya ve her seferinde etrafa dökülmeye başladı. Ben de top allıkları birleştirdim. İşte bu da o kadar çalışmamın sonucu!

As you can understand I’m so busy these days:) Today I studied a lot in the morning and I tried this which I have been planning for a while.

Firstly Miroşima used this application for her broken eyeshadow. I tried for my blush. Because some of the pearl pigments were smaller, they were dissolved while I was using. So I wanted to try today and that’s the result!




Öncelikle top allıkları renk renk ayırdım ve ezdim. 
First I seperated the colors and crushed the pearl pigments. 
 

Sonra üzerine kolonya ekledim. (İstediğiniz kolonyayı deneyebilirsiniz)
Then I add cologne lavender. ( You can use any cologne you want)
 

 Tüm renkler için aynı işlemleri uyguladım.
I used the same steps for all colors.






Son olarak da kurumaya bıraktım.
At last I left it to be dried. 

 İyi Eğlenceler!
Have Fun!

No comments:

Post a Comment