Friday, May 27, 2011

All the Little Details..

Nişan detaylarına bu post'ta da keyifle devam ediyorum;

Takıların üzerime takılması gibi bir saçmalık istemedim tabi ki ve -hepsinde olduğu gibi- annemle birlikte nişan kesesi yaptık.Yine aynı dantelden tabii ki:) Lastikli bir şekilde diktik. Üzerine de nişanlımın istemeye gelirken getirdiği çikolatanın gülden süsünü yerleştirdik ve bir de nazar boncuğu taktık. 

I'm keeping on giving the details about my engagement;

The first one is little pouch for the gifts. Mamiçka and I sewed the pouch and put a liitle rose on it. Also the last day mum attached nazar boncuğu (evil eye bead I think).


 


Have a nice weekend!



7 comments:

  1. iyi yapmışsın canım böylelikle kıyafetinde bozulmamıştır,yoksa her yeri delik deşik oluyor :)

    ReplyDelete
  2. Evet evet çok iyi oldu böyle:)

    ReplyDelete
  3. Bence de böylesi daha iyi,bir de insanın kendi yaptığı bir şey olunca daha kıymetli oluyor;)

    ReplyDelete
  4. It looks so adorable.I love the little pink rose :)

    ReplyDelete
  5. Tatlım ne kadar zarif olmuş kesen dantel çok naif ve asil gözüküyor. Üzerine iliştirilen çiçek çok anlamlı, nazar boncuğu da olmazsa olmaz :)) ben hala kesemi görmedim ve merak içindeyim umarım böyle güzel ve zevkli bir şey olur :))


    http://www.betwinus.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Thank you Tereza and Dora!

    Teşekkür ederim Giz'cim. Umarım seninki daha güzel olur. Benim gibi son güne bırakma derim:)

    ReplyDelete